کار دل

گاهی ..

دلم می خواهد آسمان را، هوا را، در دستانم بگیرم! اما نمی توانم!

دلم می خواهد خدا را ببوسم! اما نمی توانم!

دلم می خواهد هم در شهر و خانه ی خودم باشم! هم اینجا باشم! اما نمی توانم!

دلم می خواهد دست برخی حوادث را بگیرم! اما نمی توانم!

دلم می خواهد پااااک باشم، مثل احساس یک پروانه ی زیبا! اما نمی توانم!

دلم می خواهد، دلم هیچ نخواهد! اما نمی توانم!

دل می خواهد!

کار دل خواستن است! 


.

.



نظرات 3 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 03:13 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

.....خدایا ....

خیلی ها دلمو شکستن ؛ دیگه تحمل ندارم !

شب بیا باهم بریم سراغشون ....

من نشونت میدم ؛

تو ببخششون ... !!!

نادم سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 01:13 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

وقتی دل، تنهاکالایی است که خداوند شکسته ی آن رامیخرد ، پس چرامن به دست کسی که دلم راشکست ، بوسه نزنم!؟

[ بدون نام ] شنبه 12 مهر 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

خواستن ..توانستن است
اگر خود را دست کم نگیرد ، امانت دار قسمی از روح خدا ،
مخصوصا که بخواهیم به سوی او در راه او و به عشق او قدم برداریم.
چطور وقتی میخواهیم عملی شیطانی - بر خلاف راه معبود -برداریم ، به سرعت شرایط فراهم میشود...چگونه ممکن است بخواهیم هم جهت او باشیم - اویی که بزرگ در مقابل عظمتش کوچک و حقیر است - چگونه ممکن است که شرایط فراهم نگردد
تو بخواه ...محال است نرسی نباشی و وصل نگردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد