بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

 

 

 

شاید یکی از مزایای سفرهای طولانی، این باشد که انسان ناچار باید به اندیشه فرو رود! در آن زمان که نیمه شب است و همگان آرام خفته اند و تو به هزار و دو دلیل! نخفته ای!  

 

در یکی از سفرها به موضوع مهمی چون " مرگ " فکر می کردم! به اینکه چرا وقتی از دنیا می رویم هیچ با خود نمی بریم!!؟ حتی جسم خود را!؟

  

 

هر وقت وسایل سفرم را آماده می کنم تا حد امکان از سنگین کردن چمدان و کیف و حمل بار اضافی پرهیز می کنم! تنها آن چیزهایی را برمی دارم که مطمئن باشم در طی سفر و یا در مقصد به کارم می آید و لازم است! 

 

سبک بار بودن را دوست دارم! علاقه به سبک بار بودن و سبک بار شدن مرا به این فکر واداشت که در بعضی از سفرهای مهم حتی هیچ کوله باری نیاز نیست! 

 

لحظه هایتان همیشه چون بهار تازه و پرطراوت باشد به امید خدا...  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
راحله یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.raheleh-p.blogfa .com

لحظات تو هم سحر جون مثل همین روزهای بهاری لطیف و خوشبو و کوله باری پر از سوادِ کمال که این تنها داشتهء قابل حملِ ما از زندگیست
وسلام

K_e پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 03:06 ق.ظ

ار تن چو برفت جان پاک من وتو
خشتی دو نهند بر مغاک من وتو
وان گه ز برای خشت گور دگران
در کالبد کشندخاک من وتو
گر امدنم به خود بدی نامدمی
ور نیز شدن به من بدی کی شدمی!!!
به زان نبدی که اندر این دیر خراب
نه امدمی نهبدمی نه شدمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 03:13 ق.ظ

هرچی نوشتم پرید از غصه دگه نمی نویسم

زهره سادات سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 04:30 ق.ظ http://mahfele-khial. blogsky.com

سلام سحر جان
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد