هیچکس تنها نیست

سلام بی بی جون

رفتن الهام یه نکته داشت. اونم اینه نباید پیرباشی.نباید سنت بالای 70 باشه.نباید پات رو به قبله باشه که منتظر مرگ بشی.باید همیشه بیاد داشته باشی که مرگ در یک قدمیست . فرقی هم براش نمی کنه مجردی یا متاهل.نانخور داری یا نانخوری. مهندسی یا بیکار. خوبی یا بد .زشتی یا زیبا. فقط مامور قبض روح به این فکر میکنه که ماموریتش را هرچه سریعتر به پایان برسونه.

                                               

......


باور ندارم که فقط اومدم بخورم و بپوشمم و بگردم و شهوتم را خالی کنم و فردا بگن تو پاشو وقتت تمامه .


دوست من سلام

من امدم بگم 
زیر این گنبد مینای قشنگ




پی نوشت: به یاد آن عزیز، که آمد، گفت و مهربان، گذشت.



نظرات 6 + ارسال نظر
Tyler Durden جمعه 17 دی 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://goodfellas.blogsky.com/

های ...

چیزی ندارم بگم جزء اینکه همین یه ذره روحیه ی آدم موقعی که میاد اینجا از بین می ره .

احساس خودم رو گفتم .

سلام
بد نیست برای تجدید روحیه نگاهی به پست (ش. ت) در وبلاگ خودتان بیندازید!

امیر مهدی جمعه 17 دی 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
عرض تسلیت
امیدوارم آن عزیز مهمان امیرالمومنین وزهرای اطهر(صلوات الله علیهما)باشد.



سلام و سپاس...

Tyler Durden دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://goodfellas.blogsky.com/

پست شارون تیت فقط یکی بود و ماهیت بلاگمون نیست .

پست شارون تیت تاثیر دیداری و زودگذر داره .

اما در کل این بلاگ ماهیتش همینی هست که گفتم و تاثیر بسیار شدید و عمیق تری نسبت به پست شارون تیت داره ..

به هر حال برفم که امد

در خصوص ماهیت بلاگ، نظر خاصی ندارم!!
قسمت نظرات برای شما دوستان است و من از هر نوع نظری استقبال میکنم و برای شما و هر عزیزی که مهمان این خانه خواهد شد، احترام قائلم.


پست شارون تیت حاکی از یک واقعیت تلخ است که شما برای جذب بازدید کننده (شاید) انتخاب کردید و به بدترین شکل ممکن اون رو به نمایش گذاشتید! و پیشنهاد من و سایر دوستان هم در شیوه ی نمایش، مؤثر واقع نشد. مقایسه ی مطالب این وب( که عموما کلام بزرگان است، نه این بنده ی حقیر) با چنین پستی! به نظر چندان منصفانه نیست.

به هر حال برف هم که آمد...

راحله دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.raheleh-p.blogfa.com

سلام سحر جون خوبی عزیزم
من خیلی کم میام وب
ولی بدون همیشه به یاد تو و بقیه دوستای وبم هستم

به قول هیچکس:

شاد و نازنین بمانید

سلام راحله ی عزیز
خوبم ... ممنون از لطفت
امیدوارم تو هم خوب و سلامت باشی و وب نیامدن و کم پیدا شدنت، علتی شیرین و خیر داشته باشه..
من هم به یادت هستم

شاد و سربلند باشی

بی بی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام سحر عزیز
مرسی از اینکه کنارمان بودی در این غم و ...
دیروز بانو وب حسین را به روز کرد و قراره از این به بعد کنارمون باشه به یاد حسین...
بانو رو تنها نذاریم

مریم سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 07:49 ب.ظ


گاهی باید آموخت با برخی از رسوم در ظاهر تلخ ! روزگار سازگار بودن را .

کسی که با نام و یاد و خاطره ی قشنگ و نیک از این دنیا و اطرافیانش وداع می کنه و به سمت جهان باقی گام برمیداره ، هرگز نمی میره ، بلکه همیشه زنده است و میشه عطر حضورش رو خیلی زیبا حس کرد .
در یاد و خاطر و لحظات ما همیشه هست !

این در مورد آن مرحوم هم صادق است .

یادش گرامی و روحش شاد و قرین رحمت و لطف بینهایت خداوند ...


سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد